Jeste li spremni za e-fakture? Nenad Dimov, Logik

  • Post category:Objave

Rad u prodaji je veoma dinamičan. Šta Vam je na vrhu liste prioriteta do kraja ove godine?

Ovu godinu obeležile su 2 veoma velike zakonske promene. Prelazak na elektronsku fiskalizaciju i elektronsko fakturisanje (e-fakture).

Da bismo omogućili našim korisnicima da se brzo i lako prilagode i prevaziđu sve novonastale izazove, kompletan fokus Logik tima tokom čitave godine, a verujemo i početkom sledeće, biće vezan upravo za ovu temu.

E-fakture - nenad dimov

Zašto su baš te stvari dospele na listu prioriteta? Kako utiču na ukupno poslovanje kompanije?

Logik softver koristi više od 3.500 pravnih lica. To je veliki uspeh, ali i velika obaveza. Brojnost i jačina referenci određuje smer u kom treba da idemo.

Zato je naš prvi prioritet je zadovoljstvo korisnika. Taj proces konstantno unapređujemo.

Smatramo da bolji korisnički servis predstavlja ne samo mogućnost da se poveća saradnja sa postojećim kupcima, već i preduslov za akviziciju novih korisnika. A krajnji cilj je da nas diferencira na tržištu.

Šta su Vam bili najveći izazovi u 2022. po pitanju prodaje ili generalno biznisa? Kako ste to prevazišli?

Naravno, ponovo je odgovor sistem elektronskog fakturisanja (e-fakture) i fiskalizacija.

Bilo je potrebno implementirati sve novine kod 3500 korisnika. Ceo proces još uvek traje kada je u pitanju elektronsko fakturisanje. Radimo punom parom da bismo svi zajedno 1. januar dočekali spremni.

Drugi veliki izazov je na kome konstanto radimo već godinama unazad je unapređenje procesa kako prodajnog tima, tako i cele kompanije.

Koje greške kompanije najčešće prave po pitanju e-faktura?

Pre svega, oslanjaju se previše na to da će treće lice raditi umesto njih. Na primer, knjigovođa.

Drugi propust je to što nemaju dovoljno informacija o celom procesu koji je prilično kompleksan. Možda najbitnije, većina čeka poslednji trenutak.

Koje posledice to može imati po njih?

Kao i za bilo koju veliku promenu u poslovanju, priprema za istu umnogome olakšava proces.

Na ovaj način ćete izbeći znatno povećanje obima administrativnih poslova, što u najgorem slučaju može rezultirati propuštenom prodajom.

Adekvatna priprema će vam doneti, ne samo veliku uštedu vremena, nego i novca.

Planovi za 2023?

Za mene kao direktora prodaje u Logiku, fokus je pre svega prodajni tim. Radimo na tome da budemo još bolji partneri našim klijentima, da im olakšamo tranziciju na nove tehnologije (npr. e-fakture) i da zajedno pronađemo najbolje rešenje za izazove s kojima se suočavaju.

Kako za postojeće tako i za one koji tek počinju da koriste naš softver.

Naravno, ceo Logik tim konstantno radi na povećanju kvaliteta usluge na svim poljima. Plan mog tima je da najveću energiju uloži upravo u to i da kao rezultat pružimo najkvalitetniju podršku u tranziciji na nove zakonske promene, za sve naše korisnike.

Više informacija o kompaniji LOGIK i o tome kako njihovi softveri mogu unaprediti Vaše poslovanje, možete pronaći na njihovom sajtu: evo ovde.

Ne zaboravite da je rok za implementaciju e-faktura 01.01.2023. i da taj posao neće knjigovođa uraditi umesto Vas.

Ako osećate da ja na bilo koji način mogu da doprinesem razvoju Vašeg biznisa, možete zakazati besplatne Zoom konsultacije u trajanju od 30 minuta: ovde.