Nećete verovati kakve sve beneficije imaju zaposleni u kompaniji HOOLOOVOO – Marija Janjić, HR Business Partner

Vaša kompanija ima jedan od najboljih programa beneficija za zaposlene. Možete li pomenuti neke od najznačajnijih?

Hvala na lepim rečima. Drago mi je kad čujem da naš program beneficija za zaposlene smatraju jednim od najboljih. Osnovna ideja nam je bila da napravimo takve benefite koje će naši zaposleni stvarno koristiti jer su im potrebni, a ne da uvodimo benefite koje svi imaju ili koji su popularni.

Slika marija janjic hooloovoo

Po mom mišljenju najznačajniji benefit koji smo uveli je zdravstveni paket. To ne podrazumeva samo privatno zdravstveno osiguranje, već i sistematski pregled koji je napravljen baš za naše zaposlene i njihovu decu.

Takođe, ovaj benefit podrazumeva i dodatni paket za trudnice. U tom paketu za trudnice imamo pokrivene preglede za trudnice u okviru osiguranja. Zatim kada dođe do velikog dana i beba se rodi, mama i beba imaju plaćen apartman u porodilištu. Ukoliko roditelji žele da sačuvaju matične ćelije bebe, Hooloovoo će pokriti troškove čuvanja, a kada izađu iz porodilišta mogu da se odluče da imaju pomoć oko kućnih poslova u naredna tri meseca, jednom nedeljno, što im takođe firma omogućava.

Kako to utiče na zadovoljstvo zaposlenih?

Utisak koji sam stekla na osnovu informacija koje dobijam od naših ljudi je da su zadovoljni onim što nudimo. Često se desi da su kolege koje tek dođu u firmu iskreno iznenađene sa svim onim što im ponudimo.

Generalno, zadovoljstvo zaposlenih ispitujemo na dva načina: kroz anketu o zadovoljstvu zaposlenih, ali i “opipavanjem pulsa” kroz formalne i neformalne razgovore sa zaposlenima. 

Ko je HR drugarica i šta ona radi?

HR Drugarica je u stvari HR Business Partner. Osnova uloga HR drugarice je da podrži timove za sve što im je potrebno iz sfere ljudskih resursa, a pre svega da ih sasluša i za dobre i za manje dobre stvari, da im da potrebne informacije i otkloni nedoumice. 

Šta su najveći izazovi IT industrije danas?

Da li je to ovladavanje novim tehnologijama, angažovanje talenata ili njihovo zadržavanje (ne samo od konkurencije već i od emigracije) ili nešto četvrto?

Meni se čini da je najveći izazov naći ljude za specifične pozicije, koji imaju potrebna znanja i veštine. Mi kao firma većinom zapošljavamo seniore, pa je u tom smislu zadatak još teži jer su to uglavnom osobe koje su ostvarene i već polako ušuškane na postojećem poslovnom angažovanju.

Kako se vi borite sa tim i kako ste rešili te izazove?

Čini mi se da je neposredan odnos sa svakom osobom koja radi kod nas, ali i iskrena i otvorena komunikacija, nešto što nas izdvaja od drugih firmi.

Signale koje mi dobijamo od naših kolega, a naročito od onih koji su nam se tek priključili je da im se dopada briga o zaposlenima. Ta briga ne ogleda se u benefitima koji su im na raspolaganju, već u tome kako dočekamo svakog novog kolegu ili koleginicu, potrudimo se da imaju obezbeđeno sve od opreme, mentora, aplikacija, pa do neformalnog ljudskog razgovora.

Na taj način otklanjamo sva pitanja i nedoumice i brzo rešimo izazove koji se pojave. Takav odnos sa ljudima se nastavlja i tokom rada kod nas, jer ne gledamo kolege kao zaposlene, već kao individue sa svim svojim vrlinama, osobenostima, potrebama i željama. Težimo ka tome da svako nađe svoje mesto u Hooloovoo-u, da bude zadovoljan i da uživa u onome što radi.

Aleksandar Sarić

Tražite proverenog savetnika za Prodaju i Menadžment sa preko 10 godina iskustva? Ja sam Aleksandar Sarić i pomoći ću Vam da podignete svoj biznis na viši nivo i ostvarite ciljeve koje do sada niste uspevali.