- Da li ste 20 godina u poslu
- Da li ste vodili tim od 50 ljudi
- Da li ste radili u Guglu
- Koju titulu posedujete
- Ko Vas je preporučio
- Koliko prijatelja imate na društvenim mrežama
- Koliko ste zarađivali do sada
- Koliko ste sposobni za novo učenje i novo prilagođavanje
- Koliko ste sposobni da saradnike iz drugih sektora uključite u svoj projekat
- Koliko ste sposobni da stare veštine primenite na novom poslu
- Koliko ste sposobni da pokrenete ljude na akciju čak i kad nemate formalni autoritet
- Koliko ste sposobni da uspostavite nove kontakte
- Koliko sposobnih ljudi čini Vašu master-majnd grupu
- Koliko novca ste sposobni da donesete u kompaniju.
Kako promeniti kupčevu paradigmu?
Kako ga motivisati da stvari analizira na drugačiji način gde mu proizvod koji je naizgled skuplji donosi drastične uštede?
Dok sam se bavio pakovanjem, to je bila moja svakodnevica. Ovaj koncept ušteda podrazumeva da testirate kvalitetnije materijale koji su skuplji po uobičajenoj jedinici mere od onoga što kupac koristi, ali se zato manje troše i na taj način donose uštede.
Kao što vidite, to zahteva promenu kompletne paradigme kupca. Na primer, kod mašinske streč folije umesto “cene po kilogramu“ treba prikazati “trošak po paleti“. A onda ima i malo matematike:
Trošak po paleti = Potrošnja * Učešće hilzne * Cena
Kako to izgleda kada se zabeleže konkretne brojke, pogledajte u Tabeli:
Kao što vidimo direktna korist za kupca ogleda se u 3 stvari:
• 47% ušteda na pakovanju ili i do 8.460 EUR godišnje
• 75% manja potrošnja folije pa je samim tim manja i ekološka taksa
• 55% ređe menjanje folije na mašini pa je samim tim povećana produktivnost
Razlog za kupčevo zadovoljstvo predstavlja i činjenica da nema nikakvih dodatnih ulaganja da bi počeo da primenjuje ovaj koncept. Sve što mu treba jeste malo volje i 1 sat vremena dok se ne podese parametri mašine za rad sa novom folijom.
Ako Vi posedujete besprekorne prodajne, prezentacione i analitičke veštine, a druga strana otvorenost za novi uticaj i solidne menadžerske sposobnosti, onda to dovodi do ovako dobrih rezultata i dugoročne saradnje.
Dobra vest je da i jednu i drugu veštinu možete naučiti u Agenciji Efektivno.
P.S.
Ako želite da napredujete brže i imate direktnu podršku u implementaciji, predlažem da proverite još 2 načina na koja mogu da Vam pomognem:
→ 6 Praktičnih Veština Prodaje: Kako da povećate broj klijenata… skoro pa momentalno i bez agresivnosti u nastupu. Priključite se ovde.
→ Rad sa mnom 1-1: Kako da napravite neodoljivu ponudu i ostvarite ciljeve koje do sada niste uspevali… Saznajte više i zakažite strateški poziv ovde.
I učinite to sada jer će Vam budući Vi biti beskrajno zahvalan!
Svakog petka ujutru šaljem po jednu korisnu smernicu u vezi ličnog razvoja, razvoja biznisa ili prodaje